Viimeisin tapahtuma noin kuukausi sitten · 6 / 24 jäsentä aktiivisena kuukauden aikana
Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!
| Laji |
Sähly
|
| Kotipaikka |
Turku
|
| Jäseniä |
24 (Pelaajalista)
|
| Tapahtumat |
35 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 566 |
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia.
Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Pekka
Olisiko Herroilla kiinnostusta hieman normia pidemmälle nesteytykselle kevään viimeisen pelikerran kunniaksi? Petrin ja Kajn monikanavainen juhlaspektaakkeli joulun jälkeen aiheutti sen, että kovaa painetta ohjelmalliseen iltamaan ei liene, mutta ehkä automiehen tuoppia useampi joko Surutoinissa, Proffassa tai hyvällä kelillä jopa jollain kilpailevalla terassilla…?
Jari
Totta kai jos vaan ajankohta sopii.
Ilkka
Kauden avaus. Nappasin paluun Kupittaalta 19.40, siinä ehtinee vähän palautella.
Petri
Hei! Minä olen la jo Roomassa.
Toivottelen oikein hyvää kesää kaikille ja muistutan avainhenkilöitä palauttamaan avaimen kaupungin liikuntatoimistoon Veritas-stadionille. Ensi kauden hakemus on tehty, ilmoittelen, kun kuuluu, miten kävi.
Mika
Meinaatko Petri mennä katsomaan Rooman masters-turnausta? Loppuottelu suunnuntaina Ruud vs tod.näk Sinner.
Jouni
Kyllähän pelikauden päätteeksi tuopponen maistuu…
Kaj
Sählyn suosiossa ei näy radikaalia muutosta viime viikonloppuun verraten, eli koko lailla keväisissä alamaissa mennään... Mennään mökille taas tänään, mutta jos iltapäivään mennessä tänne tulee 3 lisäpelaajaa (onhan tuolla muutama peruskävijä vielä tyhjää äänestäneiden joukoissa), niin voin sieltäkin käsin tulla la pelaamaan. Muuten en ota mailaa mukaan.
Kaj
Ensi la 16 sitten kauden päättäjäissählyt!
Lue loput viestit
Yhteystiedot
Yhteyshenkilö: Ilkka Lumme, itlumme@gmail.com, 050 339 1817